Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

 

 

TYRYMAI
lauko vaizdo ekranų pastebėjimo tyrimai

 

 

LED lauko vaizdo ekranų pastebėjimo dažnumas

 

Procentai skaičiuojami nuo visų apklaustųjų respondentų

Tyrimo, atlikto 2007 m. sausio – rugsėjo mėnesiais, Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestuose, duomenimis, dauguma apklaustųjų nors kartą per savaitę pastebi LED vaizdo ekranus. Trečdalis (34%) jų ekranus pastebi 1 – 3 kartus per savaitę, 35% ekranus pamato 4 – 10 kartų per savaitę, 8% - daugiau nei 10 kartų per savaitę. Taigi LED vaizdo ekranus didžiųjų ir vidutinių miestų gyventojai pamato 6 kartus per savaitę.

LED lauko ekranus dažniau pastebintys nurodė vyrai, jaunesnio amžiaus gyventojai (15-39 metu), asmenys disponuojantys aukštesnėmis pajamomis (virš 1000 Lt vienam šeimos nariui per mėnesi), vilniečiai, klaipėdiečiai ir ypač kauniečiai, o taip pat respondentai, kurie automobilį vairuoja kasdien.

 

Procentai skaičiuojami nuo apklaustųjų tam tikro sezono metu

Pastebėjimo dažnumas skirtingais metų laikas (per savaitę)

Procentai skaičiuojami nuo apklaustųjų tam tikro sezono metu.

Didžiausias LED lauko vaizdo ekranų pastebėjimas yra šaltuoju metu periodu, sausio – vasario mėnesiais, šiuo metu apklausti respondentai nurodė, jog lauko vaizdo ekranus pastebi vidutiniškai 7 kartus per savaite. Šiltuoju metų periodu – rugpjūčio, taip pat rugsėjo mėnesiais, LED vaizdo ekranų pastebėjimas yra mažiausias – vidutiniškai 5 kartai per savaite, 15% - 16% šiuo laikotarpiu apklaustų gyventojų nurodė, jog LED lauko vaizdo ekranų visai nepastebėjo.