Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Tyrimai

Aplikacijos ant ekranų su produkto išstatymu, reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų

 

 

TV ekranai

 

 

Reklamos kampanija

 

Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 33-uose Maxima prekybos centruose per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos kampaniją. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – aplikacijos ant ekranų, produkto iškabinimas ant kablių pritvirtintų prie ekrano aplikacijos, video klipo transliacijos ekranų prie kasų tinkle – MIX projektas.

Produktai – automobilių kvapai, rekmaninės pozicijos kiekiai, kur buvo išstatyti automobilių kvapai – 102 vnt. ekranų, ant vieno ekrano 5 reklaminės pozicijos 5-iems skirtingiems produktams iškabinti, iš viso 510 vnt. atskirų pozicijų produktams . Kampanijos metu buvo vykdomos ir kaininės akcijos.

Po kampanijos buvo naudojamas papildomas produktų išstatymas (2015.05.07 – 2015.05.20).

Produkto kategorija:
Buitinė chemija – automobilių kvapai
Pardavimų skatinimo priemonė: Aplikacijos ant ekranų + produkto išstatymas po ekranais + transliacijos ekranų prie kasų tinkle (MIX projektas)
Video klipas: 20 sek., su garsu

Kampanijos periodas: 2015.04.03 – 2015.05.03
Kampanijos rūšis: Pardavimų skatinimo
Pardavimo vieta: 33 didžiausios Maxima XXX, XX parduotuvės Lietuvoje

Biudžetas: 13.306 Eur / 4 savaitės

 

Tyrimų rezultatai

 

TV ekranų tyrimų rezultatai

Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 33-ijų MAXIMA prekybos centrų. Pardavimų pokytis PER ir PO kampanijos, 5 SKU :

Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamų produktų (5 vnt. vidurkis) pardavimai procentais kampanijos metu vidutiniškai išaugo +173 %, o po reklamos transliacijų išliko pakilę +33 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją. Tačiau periodu po reklamos kampanijos 2015.05.07 – 2015.05.20 dieną MAXIMA prekybos centruose buvo papildomi šių produktų išstatymai.

Šaltinis: UAB „Maxima LT“ pateikti duomenys