Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Vaizdo klipų techniniai reikalavimai

Reikalavimai filmukams, transliuojamiems „Maxima“ parduotuvėse

Tam, kad reklama ekranuose prie mokėjimo kasų būti ištransliuota tinkamai, būtina atsižvelgti į klipo formatą, vaizdo dydį pikseliais bei garso lygį klipe.

Reikalavimai reklaminiams klipams

• Rezoliucija 1280×720 (formatas 16:9).
• Formatas *.avi, *.mpg, *.mpeg ar *.mov.
• Klipas nekompresuotas (uncompressed) arba kompresuotas populiaria koduote.
• Garso lygis klipe turi būti –1 dB nuo maksimalaus audioamplitudės lygio.

Į ką dar svarbu atsižvelgti kuriant reklaminį klipą?

Tam, kad klipas būtų efektyvus ir pritrauktų kuo daugiau potencialių klientų, labai svarbu pasirūpinti klipo vizualiniu perteikimu. 

Klipas turėtų būti neperkrautas

Klipe pateikiama informacija turi būti koncentruota ir aiški. Per didelis informacijos kiekis (pvz., per daug teksto, grafinių elementų, garso efektų) ir per gili klipo koncepcija apsunkina suvokimą ir vargina žiūrovą. Stenkitės naudoti tik svarbiausią informaciją: prekės ženklą, paslaugos / prekės pavadinimą, laiką, vietą, kainą, nuolaidą, adresą ir pan.

Kartokite kompanijos ir prekės ženklo pavadinimą

Svarbu, kad kompanijos ar prekių ženklo pavadinimas pačiame klipe būtų pakartotas ne vieną, o keletą kartų. Taip pat efektyvu reklaminiame klipe rodyti prekės / kompanijos logotipą.

Produkto demonstravimas

Jei reklamuojate produktą, efektyvu rodyti pačią jo pakuotę bei demonstruoti ją stambiu planu. Jei reklamuojate maisto produktą, verta rodyti, kaip jie gaminami, paruošiami. Produkto demonstravimas didina prekės įsimenamumą ir reklamos efektyvumą.

Garso efektai

Reklaminiame klipe išnaudokite ne tik vaizdo, bet ir garso galimybes. Panaudokite garso efektus, parinkite tinkamą garso takelį ir reklamos įgarsintoją – tai padeda atkreipti žiūrovo dėmesį ir jį išlaikyti.

Nepamirškite originalumo

Kurdami vaizdo klipą būkite kūrybingi: netikėto siužeto, neįprastų efektų reklaminiai klipai yra daug efektyvesni nei stereotipinės reklamos. Originalios idėjos dažnai paveikia adresato jausmus ir leidžia jai ilgiau pasilikti atmintyje.

Klipas ne ilgesnis kaip 20 s.

Optimaliausia rinktis 10–20 sekundžių vaizdo klipą. Tokio ilgio klipas padeda išlaikyti žiūrovo dėmesį visą laiką. Transliuojant didesnės trukmės reklaminį filmuką, žiūrovui gali darytis nebeįdomu, ir jo dėmesys nukrypti į kitus ojektus.