Reklamos idėjos kūrimas
Idėjos reklamos kampanijoms, reklaminiams klipams, spausdintinei reklamai (tentams), baneriams, socialiniams tinklams ir t.t.
Efektyvi reklama prasideda nuo geros idėjos
Kūrybiškumas, strateginis mąstymas, auditorijos pažinimas, patirtis – galybė elementų yra reikalingi norint sukurti gerą ir paveikų reklamos konceptą. Reklamos idėjos kūrimas – tai atsakingas procesas, apimantis tiek kruopštų įsigilinimą į prekės ženklą, norimą pasiekti tikslą ir žinutės adresatą, tiek kūrybą, ieškant naujų, tikslingų ir tinkamų požiūrio taškų ir būdų.
Reklamos idėja – tai sėkmingos reklamos kampanijos pradžia. OWEXX, sukaupusi ilgametę, beveik 30 metų patirtį reklamos rinkoje, žino, kokios žinutės patraukia auditorijos dėmesį, įtraukia ir įsimena. Kuriant reklamos idėją svarbu ne tik profesionaliai sukurtas tekstas ir vizualas, tačiau ir emocija, kuri yra jais perteikiama. Kiekviena reklama, kiekviena reklamos kampanija – tai įmonės ar organizacijos įvaizdžio dalis, kurianti ryšį su vartotoju, atpažįstamumą ir žinomumą, todėl labai svarbu, kad ne tik būtų perduota tiesioginė žinutė, tačiau ir išliktų ilgalaikis, tinkamas įspūdis.
OWEXX siūlome reklamos idėjos ir reklamos kūrimo paslaugas:
- reklamos idėjos kūrimas;
- reklamos idėjos kūrimas + PREMIUM reklamos klipo (arba tento) kūrimo paketas.
Turite savo reklamos idėją, o kas toliau? Gera idėja – tai sėkmingo kelio pradžia, tačiau tai dar ne viskas. Reklamos idėja yra neatsiejama nuo jos įgyvendinimo, todėl OWEXX siūlome skirtingus reklamos kūrimo (klipų, tentų) paketus bei reklamos kampanijos organizavimo paslaugas, paversiančias reklamos idėją Jūsų sėkmės istorija.
Reklamos idėjos kūrimas: į ką reikėtų atsižvelgti?
Kuriant reklamos idėją, svarbu atsižvelgti į galybę aspektų, susijusių su skirtingomis, tačiau tarpusavyje persipinančiomis, sritimis: įmonės ar organizacijos identitetas, auditorija, reklamos tikslas, priemonės, kuriomis žinutė bus skleidžiama.
Tiek skirtingos auditorijos, tiek skirtingi reklamos sklaidos kanalai reikalauja skirtingos komunikacijos, todėl labai svarbu į juos atsižvelgti, kaip ir į pačios įmonės komunikaciją, firminį stilių, logotipą, formuojamą įvaizdį. Ir, žinoma, norimą pasiekti tikslą būtent kuriamos reklamos pagalba.
Skirtingi tikslai – tai skirtingos reklamos žinutės. Paprastai, trumpalaikei reklamos kampanijai, pavyzdžiui, informavimui apie akciją, specialų pasiūlymą ar pan., sudėtingos reklamos idėjos kūrimo gali ir neprireikti – kartais genialumas slypi paprastume. Tačiau ilgalaikei, įvairių tikslų siekiančiai reklamai, reklamos idėjos kūrimo procesas yra labai svarbus, kadangi čia jau kalbame apie prekės ženklo žinomumo ir atpažįstamumo kūrimą, įvaizdžio formavimą.
Į ką reikia atsižvelgti, kuriant idėją ir konceptą reklamai, reklamos kampanijai:
- verslo identitetas: komunikacija, tonas, logotipas, firminis stilius, bendras įvaizdis;
- auditorija: esami ar potencialūs klientai, demografija, šalta ar šilta auditorija ir t. t.;
- reklamos tikslas: ilgalaikė, trumpalaikė; įvaizdžio formavimas, ryšio kūrimas, pardavimų skatinimas, socialinė reklama etc.
- priemonės, kuriomis bus skleidžiama žinutė: kas tinka TV reklamai, gali netikti lauko ekranams ir pan.





