Vandens parkas „Vichy“ – daugiau nei pusė milijono lankytojų per metus
Vilniečių ir miesto svečių iš kitų Lietuvos miestų bei užsienio pamėgtas vandens pramogų parkas „Vichy“ suteikia optimalią erdvę reklamai. Vandens parke sulaukiama apie 540 000 lankytojų per metus, o vienu metu pramogų komplekse gali pramogauti iki 1500 lankytojų.
Vandens parkas „Vichy“ – tai unikali vandens pramogų erdvė, kurioje autentiška Polinezijos salų egzotika darniai susijungia su moderniausiomis vandens atrakcionų technologijomis. Čia siūlomos įvairiausios vandens pramogos: nusileidimo kalneliai, bangų baseinas, upė, sukūrinės vonios, pirčių kompleksai ir Hamamas, vaikų žaidimų aikštelė, ledo kambarys, vandens baras ir SPA.
Reklamos plotai vandens pramogų parke siūlo dėmesingą, naujai informacijai atvirą auditoriją. Reklama pramogų komplekse padės kurti pozityvias sąsajas su prekės ženklu, pasiekti savo tikslinę auditoriją, o reklama bus pamatoma ne vieną kartą.
Vandens parkas „Vichy“ – lankytojai ir reklamos auditorija
Dažniausi vandens pramogų komplekso „Vichy“ lankytojai – šeimos su vaikais, jaunimas, senjorai. Tai vilniečiai ir miesto svečiai, atvykstantys iš visos Lietuvos ir kaimyninių šalių. Iš daugiau nei pusės milijono lankytojų, apsilankančių vandens parke per metus, 10 000 atvyksta iš užsienio šalių, tokių kaip Latvija, Lenkija, Ukraina ir kt.
Vandens parko lankytojai – tai dažniausiai vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantys lankytojai, taigi reklama vandens parko erdvėse pasiekia perkamąją galią turinčią auditoriją. 70% vandens parko „Vichy“ lankytojų, taigi ir reklamos auditorijos, sudaro 25–45 metų amžiaus asmenys, 13% – 16–25 metų, o 12% – 45 metų ir daugiau amžiaus vartotojai.
Reklama vandens parke tinkama pasiekti ir didelę, plačią auditoriją, ir tikslinę – viskas priklauso nuo reklamos kampanijos tikslų. Reklamos plotų pasirinkimų įvairovė leis suplanuoti būtent Jūsų tikslams siekti skirtą reklamos kampaniją – ar tai būtų prekės ženklo žinomumo didinimas, ar pardavimų skatinimas, ar ryšio su potencialiais ir esamais klientais kūrimas ir t. t.
Reklamos plotai „Vichy“ vandens parke
„Vichy“ pramogų kompleksas Vilniuje – tai daugiau nei pusę milijono lankytojų per metus sulaukiantis vandens pramogų parkas. Reklama vandens parke – tai galimybė pasiekti didelę, tiek vilniečių, tiek miesto svečių auditoriją, pasitelkiant įvairias reklamos priemones.
TV ekranai
• TV ekranas prie išėjimo, mokėjimo kasų
• TV ekranas antrame aukšte
Reklaminiai skydai
• Skydai foje
• Skydai pirmame aukšte
• Skydas prie bangų baseino
• Reklama Bora Bora pirčių zonoje
• Reklama Lava pirčių zonoje
• Tentas prie MIX baro
• Mobilus (Roll Up) reklaminis stendas
Reklaminiai rėmeliai
• Rėmeliai daiktų saugojimo spintelių viduje
• Rėmeliai persirengimo kabinose
Reklaminiai lipdukai
• Lipdukai ant persirengimo kabinų durų
• Lipdukas tarp persirengimo ir baseinų zonos
• Lipdukas foje
• Pagrindinio įėjimo suktukas, dvipusis langas
Reklama kitose vandens parko erdvėse, nestandartinė reklama
• Vaikų žaidimų aikštelė
• Čiuožykla
• MIX baras
• BISTRO užkandinė