Reklama radijuje Radiocentras
Radijo stotis Radiocentras
„Radiocentras“ yra pirmoji privati ir ilgiausiai be pertraukos Lietuvoje veikianti radijo stotis. Radijo eterio pradžia – 1991 sausio 31 diena. Jau daugiau nei 30 metų eteryje skambantis „Radiocentras“ yra subūręs ištikimų klausytojų auditoriją.
„Radiocentras“ – tai viena iš penkių „RC Grupei“ priklausančių radijo stočių. „Kantar“ duomenimis, per savaitę radijo stočių grupė pasiekia apie milijoną klausytojų.
Per ilgą gyvavimo istoriją radijo stoties „Radiocentras“ eteryje skambėjo galybė laidų ir vedėjų balsų. Šiuo metu radijas klausytojų dėmesį patraukia įvairiems muzikiniams skoniams tinkančia lietuviška ir užsienio muzika, informacinėmis ir pramoginėmis laidomis bei charizmatiškais vedėjais, kurių balsai lydi namuose, darbe ar kelionėse.
„Radiocentras“ yra viena ilgiausiai veikiančių ir populiariausių radijo stočių Lietuvoje, todėl kasdien suburia didelę ir įvairią klausytojų auditoriją. „Tango reklama“ duomenimis, remiantis „Kantar“ TNS 2024 ruduo–2025 žiema radijo auditorijos tyrimu, daugiausiai vidutiniškai per savaitę „Radiocentras“ pasiekia 20–49 metų klausytojus, antroje vietoje – 16–19 metų amžiaus auditorija. Tai – miestų ir miestelių auditorija; klausytojai, įgiję aukštąjį išsilavinimą.
Reklama radijo stotyje – tai galimybė pasiekti didelę auditoriją įvairiu metu – darbe, namuose, automobilyje. Atsižvelgiant į „Radiocentro“ auditoriją, sudaromos galimybės pasiekti perkamąją galią turinčius vartotojus, kurie, išgirdę reklamą mėgstamos radijo stoties eteryje, tikėtina, sukurs pozityvias sąsajas su reklamuojamu prekės ženklu.
Įtraukiančios programos, populiari muzika ir vartotojų pasitikėjimas – reklama radijuje suteikia galimybes dėmesį atkreipiančiai, įsimintinai ir girdimai reklamai. Reklama radijuje „Radiocentras“ – tai skirtingos priemonės įvairiems poreikiams ir reklamos kampanijos tikslams.
Reklamos paslaugos radijuje „Radiocentras“:
Jei domina reklamos galimybės radijuje „Radiocentras“ ar norite pasikonsultuoti dėl reklamos kampanijos radijuje, kviečiame kreiptis į mus ir atsakysime į visus kilusius klausimus – kreipkitės kontaktų skiltyje nurodytais telefono numeriais, el. paštu arba užpildydami užklausos formą puslapio apačioje.
Garso klipai radijuje – tai trumpos, dėmesį atkreipiančios ir įtaigios reklamos. Vartotojų dėmesys audioklipų atveju atkreipiamas pasirinkus balsą, muziką ir garso efektus, pritaikytus prie norimos siųsti reklamos žinutės. Audioklipai radijuje ne tik perteikia informaciją, bet tuo pačiu apeliuoja į vartotojo emocijas – tam itin didelę įtaką turi pasirinktas diktoriaus balsas ir muzika.
Audioklipas, pasiekiantis tikslinę auditoriją, tampa įmonės įvaizdžio ir, žinoma, paveikios reklamos kampanijos dalimi. Pasirinkus tinkamus audioklipo transliacijos laikus, reklama pasiekia tikslinį vartotoją namuose, automobilyje, darbe. Reklama radijuje sudaro puikius derinius su kitomis reklamos priemonėmis – pavyzdžiui, lauko ekranais, reklamos stendais ar reklama televizijoje – ir sukuria įsimintinas reklamos kampanijas.
Radijo stotyje „Radiocentras“ sudaromos galimybės pasirinkti pageidaujamus audioklipo transliacijų intervalus (laiko zonas) ir paties garso klipo trukmę. Siūloma garso klipų trukmė yra:
Radijo klipo trukmė priklauso nuo reklamos tikslo, pageidaujamos transliuoti žinutės ir pan. Nors garso klipai yra, galima sakyti, tradicinė reklamos radijuje priemonė, jie tuo pačiu atveria kelius kūrybiškoms idėjoms ir paveikiai žinutei kurti.
Laiko zonos yra suskirstytos valandomis ir savaitės dienomis – reklamos kampanijai galima pasirinkti tinkamiausią laiką: galbūt tai piko valandos (rytas ir popietė), galbūt savaitgalio dienos – pasirinkimas priklauso nuo reklamos kampanijos pobūdžio ir tikslų. OWEXX specialistai gali pakonsultuoti ir padėti suplanuoti būtent Jūsų poreikiams ir lūkesčiams tinkamą reklamos kampaniją radijuje.
Kiekvienam radijo klausytojui aktuali informacija – orų prognozė – lemia, kad prieš ir po jos išgirsta informacija taip pat atkreipia dėmesį. Tai galimybė pasiekti naujai informacijai atvirą, atidų klausytoją, kuriam, tikėtina, įsimins žinutė išgirsta aktualios rubrikos fone.
Tai subtili ir paveiki reklamos radijuje priemonė – orų prognozės yra transliuojamos reguliariai, ne vieną kartą per dieną, o rėmėjų paminėjimas – tai jau įprasta orų prognozės rubrikos dalis. Rubrikos rėmimas formuoja teigiamą įmonės įvaizdį, padeda vartotojui įsiminti prekės ženklo vardą ar šūkį, įtvirtinti juos lojalių radijo stoties klausytojų atmintyje. Tai puikus būdas pasiekti didelę ir įvairią „Radiocentro“ klausytojų auditoriją.
Tokių rubrikų kaip „Orai“ rėmimas padeda kurti nuoseklų įvaizdį ir ryšį su auditorija bei sutvirtinti vartotojų pasitikėjimą. Juk tokios rubrikos siejamos su itin aktualia, patikima, naudinga informacija, todėl ir kuriamos asociacijos su prekės ženklu – teigiamos. Negana to, ši reklama organiškai įsilieja į klausomą turinį, atkreipia dėmesį, tačiau netrukdo klausytojo patirčiai; ypač, jei tai yra jo pamėgta radijo stotis.
Orų prognozės rubrikos rėmimo galimybės „Radiocentre“ – įvairios. Reklamą galima planuoti tiek pagal jos tipą, tiek pagal transliacijos laiką bei kiekį.
Įvaizdinis rėmėjo pristatymas prie „Orus“ (iki 10 s), skambant specialiam rubrikos fonui
Ši rėmimo priemonė – puikus būdas didinti prekės ženklo žinomumą. Atsižvelgiant į reklamos kampanijos tikslus, pobūdį, tikslinę auditoriją, galima rinktis iš įvairių laiko zonų ir transliacijų kiekio variantų. Nuo šių pasirinkimų priklauso rėmimo kaina.
Žodinis įvaizdinis rėmėjo pristatymas (iki 20 žodžių) prieš „Orus“ ir reklaminė informacija (iki 60 žodžių) po „Orų“
Ši orų rubrikos rėmimo priemonė puikiai tinka kiek ilgesnei informacijai pristatyti, nei pirmuoju atveju – radijo klausytojai išgirsta ne tik prekės ženklo vardą ar šūkį, bet ir kitą užsakovo pasirinktą informaciją. Šiuo atveju reklama skamba tiek prieš, tiek po „Orų“. Yra galimybė rinktis iš įvairių laiko zonų ir transliacijų kiekio variantų. Nuo šių pasirinkimų priklauso rėmimo kaina.
Pristatymas radijo eteryje – universali ir paveiki reklamos radijuje priemonė, ypač tinkama prekės ženklui, naujiems produktam ar paslaugoms pristatyti, informuoti apie specialius pasiūlymus ir pan. Nuo reklaminio audioklipo ši reklamos priemonė skiriasi tuo, kad apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą kalba radijo laidų vedėjai – tai sustiprina pasitikėjimą prekės ženklu, kuria pozityvias sąsajas.
Reklaminis pristatymas radijuje suteikia galimybes kūrybiškam informacijos pateikimui, o radijo laidų vedėjo autoritetas dar labiau sustiprina norimą perduoti žinutę. Pranešimo tekstą galima pritaikyti prie auditorijos, pasirinkti tinkamą, su radijo specifika derantį toną. Tiesioginis eteris ir „Radiocentro“ vedėjų balsai suteikia šiai reklamos priemonei autentiškumo ir kuria įdomią bei efektyvią reklamos kampanijos žinutę.
Pardavimų skatinimas, įvaizdžio formavimas ar informacijos apie specialius pasiūlymus pateikimas – reklaminiai pristatymai „Radiocentro“ eteryje sudaro galimybes organiškai ir paveikiai reklamai. Reklaminis pristatymas gali būti 60 sekundžių (iki 120 žodžių). Pristatymų transliacijos planuojamos pagal laiko zonas ir kiekį.
Žaisminga, interaktyvi ir ryšį su vartotoju kurianti reklamos radijuje priemonė – tai žaidimai tiesioginiame eteryje. Radijuje „Radiocentras“ yra galimybė siūlyti savo teminį žaidimą tiesioginiam eteriui, kurio metu vedėjai taip pat pristato reklaminę informaciją (iki 60 s, 120 žodžių).
Žaidimas radijo eteryje – tai organiškai į radijo programą įsiliejanti reklama, kurianti pozityvias sąsajas su reklamuojamu prekės ženklu, įtraukianti vartotoją, suteikianti jam dabar ir čia gaunamą naudą – pavyzdžiui, įsteigtus žaidimo prizus. Tokios reklamos priemonės, kaip teminiai žaidimai, formuoja teigiamą įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą.
Užsakovo teminis žaidimas „Radiocentro“ eteryje skamba kartu su reklaminės informacijos pristatymu. Šio pristatymo trukmė iki 60 s (apie 120 žodžių). Visą reikalingą informaciją (žaidimui ir pristatymui) pateikia užsakovas. Teminis žaidimas gali būti transliuojamas 5 kartus per savaitę, darbo dienomis:
„Radiocentro“ rubrikos arba žaidimo rėmimas suteikia progą su reklama įsilieti į kūrybišką, dinamišką ir įtraukiantį radijo stoties kuriamą turinį. Rubrikos ir žaidimai pritraukia didelius klausytojų srautus, taigi didelė auditorija išgirstą reklamą, skambančią prieš ar po pamėgtos rubrikos.
Aktuali, naudinga, įdomi ar pramoginė informacija, pozityvios laidos vedėjų ir klausytojų emocijos – visa tai gali būti siejama su prekės ženklu, remiančiu rubriką ar žaidimą. Tai ne tik prekės ženklo atpažįstamumo, žinomumo didinimas, tačiau ir tinkamų asociacijų kūrimas. Negana to, pasiekiama naujai informacijai atvira, įsitraukusi, atidžiai klausanti auditorija.
Programinės rubrikos ar žaidimo rėmimas – tai iki 10 s trunkantis rėmėjo pristatymas ir iki 30 s trunkanti reklaminė informacija prieš / po „Radiocentro“ rubrikos ar žaidimo. Garsiniai rėmimo klipai transliuojami 5 kartus per savaitę, darbo dienomis, pasirinktu užsakovo laiku:
„Radiocentras“ – viena ilgiausiai veikiančių radijo stočių Lietuvoje, per daugiau nei 30 metų pelniusi radijo klausytojų simpatijas ir pasitikėjimą. „Radiocentre“ – įtraukiantis ir įdomus radijo laidų turinys, pamėgti laidų vedėjai, naudinga ir aktuali informacija bei, žinoma, populiari muzika. Visi šie dalykai užtikrina ir didelę auditoriją radijo eteryje transliuojamai reklamai.
„Radiocentrą“ girdi dauguma Lietuvos gyventojų. Radijo stoties galima klausytis ne tik FM bangomis, tačiau ir kompiuteriuose bei mobiliuosiuose įrenginiuose: internete bei „Google Play“ ir „Apple Store“ programėlėse.
Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.
El. paštas: vilnius@owexx.lt
El. paštas: kaunas@owexx.lt
El. paštas: klaipeda@owexx.lt
El. paštas: siauliai@owexx.lt
El. paštas: panevezys@owexx.lt