Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

 

Reklama radijuje Radiocentras

Reklama radijuje Radiocentras
Radijo stotis Radiocentras

 

REKLAMINIAI AUDIOKLIPAI, PRISTATYMAI, RĖMIMAS, ŽAIDIMAI RADIJO ETERYJE

Reklama radijo stotyje „Radiocentras“ – galimybė būti išgirstiems didelės auditorijos vienoje populiariausių radijo stočių Lietuvoje. Audioklipai, pristatymai tiesioginiame eteryje, žaidimai bei rėmimas – skirtingos reklamos priemonės įvairiems poreikiams ir girdimoms reklamos kampanijoms.
 

Radijo stotis „Radiocentras“

„Radiocentras“ yra pirmoji privati ir ilgiausiai be pertraukos Lietuvoje veikianti radijo stotis. Radijo eterio pradžia – 1991 sausio 31 diena. Jau daugiau nei 30 metų eteryje skambantis „Radiocentras“ yra subūręs ištikimų klausytojų auditoriją.

„Radiocentras“ – tai viena iš penkių „RC Grupei“ priklausančių radijo stočių. „Kantar“ duomenimis, per savaitę radijo stočių grupė pasiekia apie milijoną klausytojų.

Per ilgą gyvavimo istoriją radijo stoties „Radiocentras“ eteryje skambėjo galybė laidų ir vedėjų balsų. Šiuo metu radijas klausytojų dėmesį patraukia įvairiems muzikiniams skoniams tinkančia lietuviška ir užsienio muzika, informacinėmis ir pramoginėmis laidomis bei charizmatiškais vedėjais, kurių balsai lydi namuose, darbe ar kelionėse.
 

Radijo stoties auditorija

„Radiocentras“ yra viena ilgiausiai veikiančių ir populiariausių radijo stočių Lietuvoje, todėl kasdien suburia didelę ir įvairią klausytojų auditoriją. „Tango reklama“ duomenimis, remiantis „Kantar“ TNS 2024 ruduo–2025 žiema radijo auditorijos tyrimu, daugiausiai vidutiniškai per savaitę „Radiocentras“ pasiekia 20–49 metų klausytojus, antroje vietoje – 16–19 metų amžiaus auditorija. Tai – miestų ir miestelių auditorija; klausytojai, įgiję aukštąjį išsilavinimą.

Reklama radijo stotyje – tai galimybė pasiekti didelę auditoriją įvairiu metu – darbe, namuose, automobilyje. Atsižvelgiant į „Radiocentro“ auditoriją, sudaromos galimybės pasiekti perkamąją galią turinčius vartotojus, kurie, išgirdę reklamą mėgstamos radijo stoties eteryje, tikėtina, sukurs pozityvias sąsajas su reklamuojamu prekės ženklu.

Reklama radijuje „Radiocentras“

Įtraukiančios programos, populiari muzika ir vartotojų pasitikėjimas – reklama radijuje suteikia galimybes dėmesį atkreipiančiai, įsimintinai ir girdimai reklamai. Reklama radijuje „Radiocentras“ – tai skirtingos priemonės įvairiems poreikiams ir reklamos kampanijos tikslams.

Reklamos paslaugos radijuje „Radiocentras“:

  • reklaminiai audioklipai;
  • „Radiocentro“ orai;
  • pristatymas tiesioginiame eteryje;
  • teminiai žaidimai;
  • programinės rubrikos / žaidimo rėmimas.

Jei domina reklamos galimybės radijuje „Radiocentras“ ar norite pasikonsultuoti dėl reklamos kampanijos radijuje, kviečiame kreiptis į mus ir atsakysime į visus kilusius klausimus – kreipkitės kontaktų skiltyje nurodytais telefono numeriais, el. paštu arba užpildydami užklausos formą puslapio apačioje.

REKLAMINIAI AUDIOKLIPAI RADIJUJE „RADIOCENTRAS“

Reklaminiai audioklipai (garso klipai) radijo eteryje puikiai tinka pardavimams skatinti, skelbti apie akcijas, specialius pasiūlymus, renginius, naujus produktus, paslaugas ir kitiems reklamos kampanijoms tikslams pasiekti.

Reklaminiai klipai radijuje „Radiocentras“

Garso klipai radijuje – tai trumpos, dėmesį atkreipiančios ir įtaigios reklamos. Vartotojų dėmesys audioklipų atveju atkreipiamas pasirinkus balsą, muziką ir garso efektus, pritaikytus prie norimos siųsti reklamos žinutės. Audioklipai radijuje ne tik perteikia informaciją, bet tuo pačiu apeliuoja į vartotojo emocijas – tam itin didelę įtaką turi pasirinktas diktoriaus balsas ir muzika.

Audioklipas, pasiekiantis tikslinę auditoriją, tampa įmonės įvaizdžio ir, žinoma, paveikios reklamos kampanijos dalimi. Pasirinkus tinkamus audioklipo transliacijos laikus, reklama pasiekia tikslinį vartotoją namuose, automobilyje, darbe. Reklama radijuje sudaro puikius derinius su kitomis reklamos priemonėmis – pavyzdžiui, lauko ekranais, reklamos stendais ar reklama televizijoje – ir sukuria įsimintinas reklamos kampanijas.

Garso klipų radijo stotyje „Radiocentras“ specifika

Radijo stotyje „Radiocentras“ sudaromos galimybės pasirinkti pageidaujamus audioklipo transliacijų intervalus (laiko zonas) ir paties garso klipo trukmę. Siūloma garso klipų trukmė yra:

  • iki 15 s;
  • iki 20 s;
  • iki 30 s;
  • iki 40 s;
  • iki 60 s.

Radijo klipo trukmė priklauso nuo reklamos tikslo, pageidaujamos transliuoti žinutės ir pan. Nors garso klipai yra, galima sakyti, tradicinė reklamos radijuje priemonė, jie tuo pačiu atveria kelius kūrybiškoms idėjoms ir paveikiai žinutei kurti.

Laiko zonos yra suskirstytos valandomis ir savaitės dienomis – reklamos kampanijai galima pasirinkti tinkamiausią laiką: galbūt tai piko valandos (rytas ir popietė), galbūt savaitgalio dienos – pasirinkimas priklauso nuo reklamos kampanijos pobūdžio ir tikslų. OWEXX specialistai gali pakonsultuoti ir padėti suplanuoti būtent Jūsų poreikiams ir lūkesčiams tinkamą reklamos kampaniją radijuje.

REKLAMA „RADIOCENTRO“ ORŲ RUBRIKOJE

Orų prognozės radijuje – neginčijamai viena labiausiai dėmesį patraukiančių rubrikų. Ši rubrika yra transliuojama reguliariai, o jos rėmėjo vardas ar reklamos šūkis tampa vartotojų pamėgtos rubrikos dalimi ir kuria pozityvias asociacijas su reklamuojamu produktu, paslauga ar prekės ženklu.

Orų rubrikos rėmimas „Radiocentre“

Kiekvienam radijo klausytojui aktuali informacija – orų prognozė – lemia, kad prieš ir po jos išgirsta informacija taip pat atkreipia dėmesį. Tai galimybė pasiekti naujai informacijai atvirą, atidų klausytoją, kuriam, tikėtina, įsimins žinutė išgirsta aktualios rubrikos fone.

Tai subtili ir paveiki reklamos radijuje priemonė – orų prognozės yra transliuojamos reguliariai, ne vieną kartą per dieną, o rėmėjų paminėjimas – tai jau įprasta orų prognozės rubrikos dalis. Rubrikos rėmimas formuoja teigiamą įmonės įvaizdį, padeda vartotojui įsiminti prekės ženklo vardą ar šūkį, įtvirtinti juos lojalių radijo stoties klausytojų atmintyje. Tai puikus būdas pasiekti didelę ir įvairią „Radiocentro“ klausytojų auditoriją.

Tokių rubrikų kaip „Orai“ rėmimas padeda kurti nuoseklų įvaizdį ir ryšį su auditorija bei sutvirtinti vartotojų pasitikėjimą. Juk tokios rubrikos siejamos su itin aktualia, patikima, naudinga informacija, todėl ir kuriamos asociacijos su prekės ženklu – teigiamos. Negana to, ši reklama organiškai įsilieja į klausomą turinį, atkreipia dėmesį, tačiau netrukdo klausytojo patirčiai; ypač, jei tai yra jo pamėgta radijo stotis.

Orų rubrikos rėmimo galimybės

Orų prognozės rubrikos rėmimo galimybės „Radiocentre“ – įvairios. Reklamą galima planuoti tiek pagal jos tipą, tiek pagal transliacijos laiką bei kiekį.

Įvaizdinis rėmėjo pristatymas prie „Orus“ (iki 10 s), skambant specialiam rubrikos fonui

Ši rėmimo priemonė – puikus būdas didinti prekės ženklo žinomumą. Atsižvelgiant į reklamos kampanijos tikslus, pobūdį, tikslinę auditoriją, galima rinktis iš įvairių laiko zonų ir transliacijų kiekio variantų. Nuo šių pasirinkimų priklauso rėmimo kaina.

  • Darbo dienomis, valandos pradžioje, 7–12 bei 7:30 ir 8:30 val. (3 kartai per vieną darbo dieną, ta pačią pasirinktą valandą, iš viso – 15 kartų per savaitę).
  • Darbo dienomis, valandos pradžioje, 12–16 val. (3 kartai per vieną darbo dieną, ta pačią pasirinktą valandą, iš viso – 15 kartų per savaitę).
  • Darbo dienomis, valandos pradžioje, 16–19 val. (3 kartai per vieną darbo dieną, ta pačią pasirinktą valandą, iš viso – 15 kartų per savaitę).
  • Visą savaitę darbo dienomis (2 x 7–12 val., 2 x 12–16 val., 2 x 16–19 val.; iš viso – 6 kartai per darbo dieną, 30 kartų per savaitę).
  • Visą savaitę darbo dienomis 7–18 val. (iš viso – 14 kartų per darbo dieną, 70 kartų per savaitę).
  • Savaitgaliais ir švenčių dienomis 9–15 val. (iš viso – 7 kartai per dieną).

Žodinis įvaizdinis rėmėjo pristatymas (iki 20 žodžių) prieš „Orus“ ir reklaminė informacija (iki 60 žodžių) po „Orų“

Ši orų rubrikos rėmimo priemonė puikiai tinka kiek ilgesnei informacijai pristatyti, nei pirmuoju atveju – radijo klausytojai išgirsta ne tik prekės ženklo vardą ar šūkį, bet ir kitą užsakovo pasirinktą informaciją. Šiuo atveju reklama skamba tiek prieš, tiek po „Orų“. Yra galimybė rinktis iš įvairių laiko zonų ir transliacijų kiekio variantų. Nuo šių pasirinkimų priklauso rėmimo kaina.

  • Darbo dienomis 10:30, 11:30 val. (1 kartas per vieną darbo dieną tą pačią pasirinktą valandą, iš viso – 5 kartai per savaitę).
  • Darbo dienomis 12:30, 13:30, 14:30, 15:30 val. (1 kartas per vieną darbo dieną tą pačią pasirinktą valandą, iš viso – 5 kartai per savaitę).
  • Darbo dienomis 16:30, 17:30, 18:30 val. (1 kartas per vieną darbo dieną tą pačią pasirinktą valandą, iš viso – 5 kartai per savaitę).
  • Visą savaitę darbo dienomis po 1 kartą 9–12, 12–16, 19–19 val. (3 kartai per vieną darbo dieną, iš viso – 15 kartų per savaitę).
  • Visą savaitę darbo dienomis po 2 kartus 9–12, 12–16, 19–19 val. (6 kartai per vieną darbo dieną, iš viso – 30 kartų per savaitę).
  • Šeštadienį 10:30, 11:30, 12:30 val. (3 kartai šeštadienį).

REKLAMINIS PRISTATYMAS TIESIOGINIAME ETERYJE

Reklaminis pristatymas tiesioginiame radijo eteryje – tai organiška ir įtraukianti reklamos priemonė, atverianti galimybes kūrybiškam prekės ženklo, produkto, paslaugos pristatymui ir ryšio su klausytoju kūrimui.

Reklaminis pristatymas „Radiocentro“ eteryje

Pristatymas radijo eteryje – universali ir paveiki reklamos radijuje priemonė, ypač tinkama prekės ženklui, naujiems produktam ar paslaugoms pristatyti, informuoti apie specialius pasiūlymus ir pan. Nuo reklaminio audioklipo ši reklamos priemonė skiriasi tuo, kad apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą kalba radijo laidų vedėjai – tai sustiprina pasitikėjimą prekės ženklu, kuria pozityvias sąsajas.

Reklaminis pristatymas radijuje suteikia galimybes kūrybiškam informacijos pateikimui, o radijo laidų vedėjo autoritetas dar labiau sustiprina norimą perduoti žinutę. Pranešimo tekstą galima pritaikyti prie auditorijos, pasirinkti tinkamą, su radijo specifika derantį toną. Tiesioginis eteris ir „Radiocentro“ vedėjų balsai suteikia šiai reklamos priemonei autentiškumo ir kuria įdomią bei efektyvią reklamos kampanijos žinutę.

Reklaminio pristatymo radijuje specifika

Pardavimų skatinimas, įvaizdžio formavimas ar informacijos apie specialius pasiūlymus pateikimas – reklaminiai pristatymai „Radiocentro“ eteryje sudaro galimybes organiškai ir paveikiai reklamai. Reklaminis pristatymas gali būti 60 sekundžių (iki 120 žodžių). Pristatymų transliacijos planuojamos pagal laiko zonas ir kiekį.

  • Darbo dienomis 7–12 val. (5 kartai per savaitę).
  • Darbo dienomis 12–16 val. (5 kartai per savaitę).
  • Darbo dienomis 16–19 val. (5 kartai per savaitę).
  • Šeštadienis 10–13 val. (1 kartas per savaitę).

TEMINIAI ŽAIDIMAI RADIJO ETERYJE

Jūsų sugalvotas teminis žaidimas tiesioginiame radijo eteryje – organiškas ir žaismingas būdas patraukti radijo klausytojų dėmesį ir kurti ryšį su esamu ar potencialiu klientu.

Teminis žaidimas ir pristatymas „Radiocentro“ eteryje

Žaisminga, interaktyvi ir ryšį su vartotoju kurianti reklamos radijuje priemonė – tai žaidimai tiesioginiame eteryje. Radijuje „Radiocentras“ yra galimybė siūlyti savo teminį žaidimą tiesioginiam eteriui, kurio metu vedėjai taip pat pristato reklaminę informaciją (iki 60 s, 120 žodžių).

Žaidimas radijo eteryje – tai organiškai į radijo programą įsiliejanti reklama, kurianti pozityvias sąsajas su reklamuojamu prekės ženklu, įtraukianti vartotoją, suteikianti jam dabar ir čia gaunamą naudą – pavyzdžiui, įsteigtus žaidimo prizus. Tokios reklamos priemonės, kaip teminiai žaidimai, formuoja teigiamą įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą.

Reklamos galimybės renkantis teminį žaidimą radijuje

Užsakovo teminis žaidimas „Radiocentro“ eteryje skamba kartu su reklaminės informacijos pristatymu. Šio pristatymo trukmė iki 60 s (apie 120 žodžių). Visą reikalingą informaciją (žaidimui ir pristatymui) pateikia užsakovas. Teminis žaidimas gali būti transliuojamas 5 kartus per savaitę, darbo dienomis:

  • 7–12 val.;
  • 12–16 val.;
  • 16–19 val.

PROGRAMINĖS RUBRIKOS, ŽAIDIMO RĖMIMAS RADIJUJE

„Radiocentro“ programinės rubrikos ar žaidimo rėmimas – dar viena efektyvi priemonė, padedanti siekti numatytų reklamos kampanijos tikslų. Rėmimas ypač tinka įmonės įvaizdžiui formuoti, pozityvias sąsajas su prekės ženklu kurti, atpažįstamumui ir žinomumui didinti.

„Radiocentro“ programinės rubrikos arba žaidimo rėmimas

„Radiocentro“ rubrikos arba žaidimo rėmimas suteikia progą su reklama įsilieti į kūrybišką, dinamišką ir įtraukiantį radijo stoties kuriamą turinį. Rubrikos ir žaidimai pritraukia didelius klausytojų srautus, taigi didelė auditorija išgirstą reklamą, skambančią prieš ar po pamėgtos rubrikos.

Aktuali, naudinga, įdomi ar pramoginė informacija, pozityvios laidos vedėjų ir klausytojų emocijos – visa tai gali būti siejama su prekės ženklu, remiančiu rubriką ar žaidimą. Tai ne tik prekės ženklo atpažįstamumo, žinomumo didinimas, tačiau ir tinkamų asociacijų kūrimas. Negana to, pasiekiama naujai informacijai atvira, įsitraukusi, atidžiai klausanti auditorija.

Programinių rubrikų ir žaidimų rėmimo radijuje galimybės

Programinės rubrikos ar žaidimo rėmimas – tai iki 10 s trunkantis rėmėjo pristatymas ir iki 30 s trunkanti reklaminė informacija prieš / po „Radiocentro“ rubrikos ar žaidimo. Garsiniai rėmimo klipai transliuojami 5 kartus per savaitę, darbo dienomis, pasirinktu užsakovo laiku:

  • 7–12 val.;
  • 12–16 val.;
  • 16–19 val.

Tiesioginė „Radiocentro“ transliacija

 

„Radiocentro“ dažniai

„Radiocentro“ dažniai

Radijo stoties „Radiocentras“ dažniai

„Radiocentras“ – viena ilgiausiai veikiančių radijo stočių Lietuvoje, per daugiau nei 30 metų pelniusi radijo klausytojų simpatijas ir pasitikėjimą. „Radiocentre“ – įtraukiantis ir įdomus radijo laidų turinys, pamėgti laidų vedėjai, naudinga ir aktuali informacija bei, žinoma, populiari muzika. Visi šie dalykai užtikrina ir didelę auditoriją radijo eteryje transliuojamai reklamai.

„Radiocentrą“ girdi dauguma Lietuvos gyventojų. Radijo stoties galima klausytis ne tik FM bangomis, tačiau ir kompiuteriuose bei mobiliuosiuose įrenginiuose: internete bei „Google Play“ ir „Apple Store“ programėlėse.

  
• Vilnius 89,6 FM
• Kaunas 107,1 FM
• Klaipėda 101,5 FM
• Šiauliai 92,2 FM
• Panevėžys 101,4 FM
• Alytus 101.1 FM
• Marijampolė 101,8 FM
• Utena 101,0 FM
• Raseiniai 99,9 FM
• Tauragė 102,7 FM
• Telšiai 91,2 FM
• Ukmergė 99,5 FM
• Ignalina 102,7 FM
• Druskininkai 101,6 FM
• Jonava 101,3 FM
• Biržai 105,5 FM
• Plungė 97,7 FM
• Kėdainiai 95,2 FM
• Rokiškis 100,0 FM.

Domina

reklama radijuje „Radiocentras“?

Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?