Reklama radijuje ZIP FM
Radijo stotis ZIP FM
Radijo stotis „ZIP FM“ – vienas iš „RC Grupei“ priklausančių radijo stočių, orientuota į šokių muzikos mėgėjų auditoriją, kadangi būtent ji daugiausiai ir skamba radijo eteryje.
Populiariausia lietuvių ir užsienio atlikėjų muzika, svarbiausios aktualijos kartu su „Radiocentro“ naujienų tarnyba ir pozityvumas, kurį kaip vieną pagrindinių akcentų išryškina radijo stotis „ZIP FM“. „ZIP FM“ klausytojai šią radijo stotį renkasi dėl kokybiškos muzikos ir jai netrukdančių, įdomių ir aktualių rubrikų.
Didžiąją „ZIP FM“ radijo auditorijos dalį sudaro 16–39 metų klausytojų auditorija, nors dalis klausytojų priklauso ir 40–59 metų amžiaus grupei. Tai daugiausia miestuose gyvenanti auditorija, gaunantys vidutines pajamas.
Reklama radijuje „ZIP FM“ suteikia puikias galimybes pasiekti Z ir Y (tūkstantmečio) kartos vartotojus, pateikti jiems patrauklią, įtraukiančią informaciją, užmegzti ryšį jų pasitikėjimą pelniusioje medijoje. Jaunatviška, pozityvi, dinamiška radijo stotis – tinkamos asociacijos su reklamuojamu prekės ženklu.
Radijo stotyje „ZIP FM“, besivadovaujančioje pažadu klausytojams „Daugiau muzikos!”, siūloma ne tik gera muzika ir aktualios rubrikos, bet taip pat plačios reklamos galimybės.
Reklamos paslaugos radijo stotyje „ZIP FM“:
Jei domina reklamos galimybės radijuje „Radiocentras“ ar norite pasikonsultuoti dėl reklamos kampanijos radijuje, kviečiame kreiptis į mus ir atsakysime į visus kilusius klausimus – kreipkitės kontaktų skiltyje nurodytais telefono numeriais, el. paštu arba užpildydami užklausos formą puslapio apačioje.
Reklaminiai garso klipai radijo stotyje „ZIP FM“ puikiai papildys reklamos kampaniją, orientuotą į jaunimo auditoriją. Audioklipai tinka įvairiems kampanijos tikslams įgyvendinti: pardavimams skatinti, informuoti apie produktus ar paslaugas, kviesti į įvairius renginius, skelbti apie akcijas ir specialius pasiūlymus.
Audioklipai gali būti kuriami atsižvelgiant ne tik į reklamuojamą produktą, paslaugą ar prekės ženklą bei, žinoma, tikslinę auditoriją, bet ir į radijo stoties pobūdį, naudojamą komunikacijos toną ir pan. Taip reklaminiai garso klipai organiškai įsilieja į radijo eterį, tampa kasdien klausytojų klausomos radijo programos dalimi.
Reklaminiai garso klipai radijo stotyje „ZIP FM“ siūlomi įvairios trukmės:
Pagal poreikį, galima pasirinkti laiko zonas, kurių metu būtų transliuojami reklaminiai klipai. Pasirinkti laiko zoną galima atsižvelgiant į reklamos tikslą, tikslinę auditoriją, kampanijos biudžetą ar pan. Siūlomi net keturi variantai:
Populiarios muzikos fone dėmesį tikrai atkreipia visiems aktuali informacija – orai. Trumpos orų prognozės „ZIP FM“ eteryje tampa puikia galimybe pristatyti savo prekės ženklą dėmesingai auditorijai.
Ši reklama yra subtilesnė, organiškai įsiliejanti į radijo eterį. Orų rubrikos pradžioje arba (ir) pabaigoje skambantis prekės ženklo pavadinimas, šūkis įsimena; taip kuriamas prekės ženklo atpažįstamumas. Negana to, reklamos žinutė siejama su mėgstama radijo stotimi, kuriamos pozityvios asociacijos. Tai puikus būdas kurti ryšį su tiksline auditorija.
Pasirenkantiems orų rubrikos rėmimą, siūlomi du reklamos variantai:
Įvaizdinis rėmėjo pristatymas prie rubriką, rėmimo vinjete (iki 10 sekundžių)
Ši reklamos priemonė transliuojama darbo dienomis nuo 6 iki 17 valandos. Pagal numatytus reklamos kampanijos tikslus, biudžetą ir kt., galimi įvairūs pasirinkimai, atsižvelgiant į reklamos transliacijos kiekį.
Žodinis įvaizdinis rėmėjo pristatymas prie rubriką (iki 20 žodžių) ir reklaminė informacija po jos (iki 60 žodžių)
Ši reklamos priemonė, leidžianti pateikti platesnę informaciją apie produktą, paslaugą ar prekės ženklą, taip pat transliuojama darbo dienomis:
Galimi skirtingi kampanijų variantai, priklausomai nuo pageidaujamo reklamos transliacijų kiekio:
Tiesioginiai reklaminiai pristatymai „ZIP FM“ – tai 60 sekundžių trunkantis reklaminis turinys, kuriame gali būti pristatomas prekės ženklas, produktas, paslauga, akcija, renginys ar kt. Reklaminis pristatymas puikiai tinka tais atvejais, kai neužtenka trumpo, keliolikos sekundžių klipo – kai norima išsamiau pristatyti reklamuojamą produktą ar paslaugą.
Reklaminis pristatymas, skirtingai nei audioklipas, transliuojamas tiesiogiai, o reklamos turinį pristato „ZIP FM“ laidų vedėjai. Tai itin puiki galimybė pelnyti klausytojų pasitikėjimą, kadangi Jūsų reklama skambės pamėgtų radijo stoties vedėjų balsais.
Reklaminis pristatymas tiesioginiame radijo eteryje gali tapti puikia priemone pateikti platesnę, išsamesnę informaciją apie prekės ženklą, produktą ar paslaugą. Reklaminis pristatymas „ZIP FM“ eteryje gali trukti iki 60 sekundžių (apie 120 žodžių).
Reklaminiai pristatymai tiesioginiame eteryje gali būti transliuojami:
Teminis žaidimas – bene daugiausiai kūrybinės laisvės reklamos užsakovui suteikianti reklamos radijuje priemonė bei puikus būdas užmegzti ryšį su radijo klausytojais. Tai proga su radijo klausytojais – ir savo potencialiais bei esamais klientais – komunikuoti pasitelkiant interaktyvias, žaismingas priemones.
Teminis žaidimas yra vedamas charizmatiškųjų „ZIP FM“ vedėjų. Žaidimo metu taip pat pateikiama ir užsakovo pageidaujama informacija – tai puikus būdas pristatyti produktus, paslaugas, didinti prekės ženklo žinomumą ir atpažįstamumą. Žaidimas padės žaismingai ir efektyviai įsilieti į radijo eterį bei kurti pozityvią ir veiksmingą komunikaciją.
Ši reklamos radijuje paslauga susideda iš kelių elementų: tai užsakovo sugalvotas teminis žaidimas ir jo metu vedėjų tiesiogiai pristatoma reklaminė informacija. Reklaminė informacija – iki 60 s, apie 120 žodžių.
Teminiai žaidimai „ZIP FM“ transliuojami:
Programinių rubrikų ar žaidimų rėmimas – tai galimybė tapti klausytojų pamėgtų radijo „ZIP FM“ laidų dalimi, kurti tinkamas, teigiamas asociacijas su reklamuojamu prekės ženklu, produktu ar paslauga.
Pamėgtų radijo laidų rėmimas leidžia klausytojui informaciją priimti kaip organišką radijo turinio dalį – taip didinamas jos įsimintinumas bei teigiamas požiūris į reklamuojamą produktą ar paslaugą. Užsakovui suteikiama galimybė pasiekti tikslinę auditoriją, radijo stoties „ZIP FM“ klausytojus – aktyvius, šiuolaikiškus miestų gyventojus, besidominčius muzika, pramogomis ir gyvenimo būdu. „ZIP FM“ radijo laidų rėmimas - tai universalus sprendimas prekės ženklams, ieškantiems ne tik matomumo, bet ir ryškio su savo tiksline auditorija.
Programinės rubrikos arba žaidimo rėmimas – tai iki 10 sekundžių trunkantis rėmėjo pristatymas ir iki 30 sekundžių trunkanti reklaminė informacija.
Galimi transliacijų laikai:
„ZIP FM“ šūkis „Daugiau muzikos!”. Čia skamba populiariausi muzikos hitai, o laidas veda klausytojų pamėgti vedėjai. Jaunatviškas, įdomus ir dinamiškas „ZIP FM“ eteris – puiki vieta įgyvendinti ryškias ir girdimas reklamos kampanijas.
Radijo stoties „ZIP FM“ klausytis galima FM bangomis (radijo stotis transliuojama 8 didžiuosiuose Lietuvos miestuose), internetu bei parsisiuntus mobiliąsias programėles iš „Google Play“ arba „Apple Store“.
Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.
El. paštas: vilnius@owexx.lt
El. paštas: kaunas@owexx.lt
El. paštas: klaipeda@owexx.lt
El. paštas: siauliai@owexx.lt
El. paštas: panevezys@owexx.lt