Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

 

Reklama radijuje ZIP FM

Reklama radijuje ZIP FM
Radijo stotis ZIP FM

 

GARSO KLIPAI, ZIP FM ORAI, PRISTATYMAI IR ŽAIDIMAI TIESIOGINIAME ETERYJE, RUBRIKŲ IR ŽAIDIMŲ RĖMIMAS

Vienoje geriausiai žinomų radijo stočių Lietuvoje – „ZIP FM“ – siūlomos plačios reklamos galimybės ir didelis reklamos priemonių pasirinkimas: nuo tradicinių reklamos radijuje priemonių, tokių kaip audioklipai iki užsakovo teminių žaidimų tiesioginiame radijo stoties eteryje.

Apie radijo stotį „ZIP FM“

Radijo stotis „ZIP FM“ – vienas iš „RC Grupei“ priklausančių radijo stočių, orientuota į šokių muzikos mėgėjų auditoriją, kadangi būtent ji daugiausiai ir skamba radijo eteryje.

Populiariausia lietuvių ir užsienio atlikėjų muzika, svarbiausios aktualijos kartu su „Radiocentro“ naujienų tarnyba ir pozityvumas, kurį kaip vieną pagrindinių akcentų išryškina radijo stotis „ZIP FM“. „ZIP FM“ klausytojai šią radijo stotį renkasi dėl kokybiškos muzikos ir jai netrukdančių, įdomių ir aktualių rubrikų.

Radijo stoties „ZIP FM“ auditorija

Didžiąją „ZIP FM“ radijo auditorijos dalį sudaro 16–39 metų klausytojų auditorija, nors dalis klausytojų priklauso ir 40–59 metų amžiaus grupei. Tai daugiausia miestuose gyvenanti auditorija, gaunantys vidutines pajamas.

Reklama radijuje „ZIP FM“ suteikia puikias galimybes pasiekti Z ir Y (tūkstantmečio) kartos vartotojus, pateikti jiems patrauklią, įtraukiančią informaciją, užmegzti ryšį jų pasitikėjimą pelniusioje medijoje. Jaunatviška, pozityvi, dinamiška radijo stotis – tinkamos asociacijos su reklamuojamu prekės ženklu.

Reklamos galimybės „ZIP FM“

Radijo stotyje „ZIP FM“, besivadovaujančioje pažadu klausytojams „Daugiau muzikos!”, siūloma ne tik gera muzika ir aktualios rubrikos, bet taip pat plačios reklamos galimybės.

Reklamos paslaugos radijo stotyje „ZIP FM“:

  • reklaminiai garso klipai;
  • „ZIP FM Orai“ rubrikos rėmimas;
  • reklaminiai pristatymai;
  • teminiai žaidimai;
  • programinės rubrikos arba žaidimo rėmimas.

Jei domina reklamos galimybės radijuje „Radiocentras“ ar norite pasikonsultuoti dėl reklamos kampanijos radijuje, kviečiame kreiptis į mus ir atsakysime į visus kilusius klausimus – kreipkitės kontaktų skiltyje nurodytais telefono numeriais, el. paštu arba užpildydami užklausos formą puslapio apačioje.

REKLAMINIAI GARSO KLIPAI RADIJO STOTYJE „ZIP FM“

Reklaminiai audioklipai „ZIP FM“ eteryje atveria galimybes kūrybiškai ir dėmesį atkreipiančiai reklamai, ypač jei tikslinė auditorija – vartotojai iki 39 metų.

Audioklipai radijuje „ZIP FM“

Reklaminiai garso klipai radijo stotyje „ZIP FM“ puikiai papildys reklamos kampaniją, orientuotą į jaunimo auditoriją. Audioklipai tinka įvairiems kampanijos tikslams įgyvendinti: pardavimams skatinti, informuoti apie produktus ar paslaugas, kviesti į įvairius renginius, skelbti apie akcijas ir specialius pasiūlymus.

Audioklipai gali būti kuriami atsižvelgiant ne tik į reklamuojamą produktą, paslaugą ar prekės ženklą bei, žinoma, tikslinę auditoriją, bet ir į radijo stoties pobūdį, naudojamą komunikacijos toną ir pan. Taip reklaminiai garso klipai organiškai įsilieja į radijo eterį, tampa kasdien klausytojų klausomos radijo programos dalimi.

Audioklipų specifika radijo stotyje „ZIP FM“

Reklaminiai garso klipai radijo stotyje „ZIP FM“ siūlomi įvairios trukmės:

  • iki 15 s;
  • iki 20 s;
  • iki 30 s;
  • iki 40 s;
  • iki 60 s.

Pagal poreikį, galima pasirinkti laiko zonas, kurių metu būtų transliuojami reklaminiai klipai. Pasirinkti laiko zoną galima atsižvelgiant į reklamos tikslą, tikslinę auditoriją, kampanijos biudžetą ar pan. Siūlomi net keturi variantai:

  • 7–12 val., 16–19 val.;
  • 12–16 val.;
  • 19–07 val.;
  • 00–24 val.

REKLAMA RUBRIKOJE „ZIP FM ORAI“

Dar viena reklamos priemonė „ZIP FM“ radijo stotyje – orų rubrikos rėmimas. Tai dar viena galimybė įsilieti į radijo eterį, patraukti tikslinės auditorijos dėmesį ir formuoti įmonės įvaizdį.

Rubrikos „ZIP FM ORAI“ rėmimas

Populiarios muzikos fone dėmesį tikrai atkreipia visiems aktuali informacija – orai. Trumpos orų prognozės „ZIP FM“ eteryje tampa puikia galimybe pristatyti savo prekės ženklą dėmesingai auditorijai.

Ši reklama yra subtilesnė, organiškai įsiliejanti į radijo eterį. Orų rubrikos pradžioje arba (ir) pabaigoje skambantis prekės ženklo pavadinimas, šūkis įsimena; taip kuriamas prekės ženklo atpažįstamumas. Negana to, reklamos žinutė siejama su mėgstama radijo stotimi, kuriamos pozityvios asociacijos. Tai puikus būdas kurti ryšį su tiksline auditorija.

Radijo stoties orų rubrikos rėmimo galimybės

Pasirenkantiems orų rubrikos rėmimą, siūlomi du reklamos variantai:

Įvaizdinis rėmėjo pristatymas prie rubriką, rėmimo vinjete (iki 10 sekundžių)

Ši reklamos priemonė transliuojama darbo dienomis nuo 6 iki 17 valandos. Pagal numatytus reklamos kampanijos tikslus, biudžetą ir kt., galimi įvairūs pasirinkimai, atsižvelgiant į reklamos transliacijos kiekį.

  • 3 kartai per darbo dieną pasirinktomis valandomis (kiekvieną dieną tomis pačiomis) – iš viso 15 kartų per savaitę;
  • 5 kartai per darbo dieną pasirinktomis valandomis (kiekvieną dieną tomis pačiomis) – iš viso 25 kartai per savaitę;
  • 12 kartų per darbo dieną pasirinktomis valandomis (kiekvieną dieną tomis pačiomis) – iš viso 60 kartų per savaitę.

Žodinis įvaizdinis rėmėjo pristatymas prie rubriką (iki 20 žodžių) ir reklaminė informacija po jos (iki 60 žodžių)

Ši reklamos priemonė, leidžianti pateikti platesnę informaciją apie produktą, paslaugą ar prekės ženklą, taip pat transliuojama darbo dienomis:

  • 7:30 val.;
  • 8:30 val.;
  • 9:30 val.;
  • 15:30 val.;
  • 16:30 val.;
  • 17:30 val.

Galimi skirtingi kampanijų variantai, priklausomai nuo pageidaujamo reklamos transliacijų kiekio:

  • 1 kartas per darbo dieną pasirinktą valandą (tą pačią valandą kiekvieną dieną) – iš viso 5 kartai per savaitę;
  • 3 kartai per darbo dieną pasirinktomis valandomis (tomis pačiomis kiekvieną dieną) – iš viso 15 kartų per savaitę;
  • 6 kartai per darbo dieną pasirinktomis valandomis (tomis pačiomis kiekvieną dieną) – iš viso 30 kartų per savaitę.

TIESIOGINIS REKLAMINIS PRISTATYMAS RADIJO ETERYJE

Reklaminiai pristatymai „ZIP FM“ radijo eteryje suteikia progą pristatyti daugiau informacijos apie reklamuojamą produktą, paslaugą, prekės ženklą, renginį ir t. t. Radijo stoties vedėjų balsais perteikiama informacija suteikia pasitikėjimo, įtraukia ir tampa radijo programos dalimi.

Tiesioginis pristatymas „ZIP FM“ eteryje

Tiesioginiai reklaminiai pristatymai „ZIP FM“ – tai 60 sekundžių trunkantis reklaminis turinys, kuriame gali būti pristatomas prekės ženklas, produktas, paslauga, akcija, renginys ar kt. Reklaminis pristatymas puikiai tinka tais atvejais, kai neužtenka trumpo, keliolikos sekundžių klipo – kai norima išsamiau pristatyti reklamuojamą produktą ar paslaugą.

Reklaminis pristatymas, skirtingai nei audioklipas, transliuojamas tiesiogiai, o reklamos turinį pristato „ZIP FM“ laidų vedėjai. Tai itin puiki galimybė pelnyti klausytojų pasitikėjimą, kadangi Jūsų reklama skambės pamėgtų radijo stoties vedėjų balsais.

Tiesioginiai reklaminiai pristatymai „ZIP FM“: pasirinkimo galimybės

Reklaminis pristatymas tiesioginiame radijo eteryje gali tapti puikia priemone pateikti platesnę, išsamesnę informaciją apie prekės ženklą, produktą ar paslaugą. Reklaminis pristatymas „ZIP FM“ eteryje gali trukti iki 60 sekundžių (apie 120 žodžių).

Reklaminiai pristatymai tiesioginiame eteryje gali būti transliuojami:

  • darbo dienomis 7–12 val. (5 kartai per savaitę);
  • darbo dienomis 12–16 val. (5 kartai per savaitę);
  • darbo dienomis 16–19 val. (5 kartai per savaitę).

TEMINIS ŽAIDIMAS „ZIP FM“ ETERYJE

Teminis, paties kliento sukurtas teminis žaidimas – tai ne tik galimybė kūrybiškai, įdomiai, interaktyviai reklamai, bet ir puikus būdas organiškai įsilieti į radijo eterį ir kurti ryšį su tiksline auditorija.

Teminis žaidimas radijo stotyje „ZIP FM“

Teminis žaidimas – bene daugiausiai kūrybinės laisvės reklamos užsakovui suteikianti reklamos radijuje priemonė bei puikus būdas užmegzti ryšį su radijo klausytojais. Tai proga su radijo klausytojais – ir savo potencialiais bei esamais klientais – komunikuoti pasitelkiant interaktyvias, žaismingas priemones.

Teminis žaidimas yra vedamas charizmatiškųjų „ZIP FM“ vedėjų. Žaidimo metu taip pat pateikiama ir užsakovo pageidaujama informacija – tai puikus būdas pristatyti produktus, paslaugas, didinti prekės ženklo žinomumą ir atpažįstamumą. Žaidimas padės žaismingai ir efektyviai įsilieti į radijo eterį bei kurti pozityvią ir veiksmingą komunikaciją.

Teminis žaidimas radijuje „ZIP FM“: pasirinkimo galimybės

Ši reklamos radijuje paslauga susideda iš kelių elementų: tai užsakovo sugalvotas teminis žaidimas ir jo metu vedėjų tiesiogiai pristatoma reklaminė informacija. Reklaminė informacija – iki 60 s, apie 120 žodžių.

Teminiai žaidimai „ZIP FM“ transliuojami:

  • darbo dienomis 7, 8 val. (5 kartai per savaitę);
  • darbo dienomis 11, 12 val. (5 kartais per savaitę).

„ZIP FM“ PROGRAMINĖS RUBRIKOS ARBA ŽAIDIMO RĖMIMAS

Dar viena įtaigi reklamos priemonė „ZIP FM“ eteryje – tai programinės rubrikos arba žaidimo rėmimas, padedantis didinti prekės ženklo atpažįstamumą ir kurti pozityvias asociacijas.

„ZIP FM“ programinės rubrikos arba žaidimo rėmimas

Programinių rubrikų ar žaidimų rėmimas – tai galimybė tapti klausytojų pamėgtų radijo „ZIP FM“ laidų dalimi, kurti tinkamas, teigiamas asociacijas su reklamuojamu prekės ženklu, produktu ar paslauga.

Pamėgtų radijo laidų rėmimas leidžia klausytojui informaciją priimti kaip organišką radijo turinio dalį – taip didinamas jos įsimintinumas bei teigiamas požiūris į reklamuojamą produktą ar paslaugą. Užsakovui suteikiama galimybė pasiekti tikslinę auditoriją, radijo stoties „ZIP FM“ klausytojus – aktyvius, šiuolaikiškus miestų gyventojus, besidominčius muzika, pramogomis ir gyvenimo būdu. „ZIP FM“ radijo laidų rėmimas - tai universalus sprendimas prekės ženklams, ieškantiems ne tik matomumo, bet ir ryškio su savo tiksline auditorija.

„ZIP FM“ programinės rubrikos arba žaidimo rėmimo galimybės

Programinės rubrikos arba žaidimo rėmimas – tai iki 10 sekundžių trunkantis rėmėjo pristatymas ir iki 30 sekundžių trunkanti reklaminė informacija.

Galimi transliacijų laikai:

  • darbo dienomis 7 val. (5 kartai per savaitę);
  • darbo dienomis 8 val. (5 kartai per savaitę);
  • darbo dienomis 9 val. (5 kartai per savaitę).

Tiesioginė „ZIP FM“ transliacija

 

„ZIP FM“ dažniai

„ZIP FM“ dažniai

Radijo stoties „ZIP FM“ dažniai

„ZIP FM“ šūkis „Daugiau muzikos!”. Čia skamba populiariausi muzikos hitai, o laidas veda klausytojų pamėgti vedėjai. Jaunatviškas, įdomus ir dinamiškas „ZIP FM“ eteris – puiki vieta įgyvendinti ryškias ir girdimas reklamos kampanijas.

Radijo stoties „ZIP FM“ klausytis galima FM bangomis (radijo stotis transliuojama 8 didžiuosiuose Lietuvos miestuose), internetu bei parsisiuntus mobiliąsias programėles iš „Google Play“ arba „Apple Store“.

  
• Vilnius 100.1 FM
• Kaunas 104.1 FM
• Klaipėda 92.5 FM
• Šiauliai 88.2 FM
• Panevėžys 99.1 FM
• Marijampolė 100.8 FM
• Utena 105.0 FM
• Tauragė 105.7 FM

Domina

reklama radijuje „ZIP FM“?

Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?