Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.
Banner TOP


 

 
 

reklamos transliacijos
lauko ekranų tinkle 2go
nemokamai*

Nemokamos transliacijos lauko ir vidaus ekranuose „2go“

Taikomos specialios nuolaidos įvairiems reklamos plotams

 

Lauko ekranai – vartotojų palankumą pelniusi reklamos medija

Skirtingos reklamos medijos – tai reklamos kampanija, padedanti pasiekti sėkmingus rezultatus. O lauko ekranai yra viena palankiausiai vertinamų reklamos priemonių tarp vartotojų. „Kantar“ atlikto „Media Reactions 2023“ tyrimo, atskleidžiančio vartotojų ir rinkodaros specialistų iš įvairių pasaulio šalių požiūrį, duomenimis, reklama ekranuose ne namuose patenka tarp penkių palankiausiai vertinamų reklamos kanalų. Vartotojai vertina tai, kad reklama ne namuose nesiveržia į asmeninę erdvę, o tampa kasdienių kelionių miestuose dalimi. Lauko ekranai patraukia dėmesį, kuria santykį tarp vartotojų ir prekės ženklų ir suteikia drobę dinamiškai, ryškiai, kūrybiškai reklamai.

Naujausi tyrimai rodo, kad tam, kad būtų sukurtas ryšys su vartotoju, reklama turi būti pamatoma ne kartą ir bent keliose priemonėse. Todėl skirtingų reklamos medijų deriniai reklamos kampanijose padeda pasiekti taip norimų rezultatų. O lauko ekranai – tai ne tik kūrybiškumui atviros skaitmeninės drobės, tačiau ir didelė bei įvairi auditorija, matomumas ir dėmesį atkreipianti žinutė.
 

 

Pirkdami vieną reklamos priemonę, gausite transliacijų lauko ekranuose nemokamai*!

Užsisakusiems bent vieną iš reklamos priemonių – reklamą ant viešojo transporto, radijuje, televizijoje, radijo stotyse, vandens parke „Vichy“, oro uostuose, medicinos įstaigose – lauko ekranų tinklas „2go“ suteiks nemokamų reklamos transliacijų aukščiausios kokybės lauko ekranuose Lietuvoje. Žemiau rasite informaciją apie reklamos priemonių pasirinkimą, o norėdami pasinaudoti pasiūlymu – kreipkitės nurodytais kontaktais. Dar ryškesnė, dar matomesnė, dar didesnę auditoriją pasiekianti reklama!

* Nemokamos reklamos kiekis nustatomas individualiai pagal užsakymo apimtis.

Reklama radijuje – girdima ir išgirsta

Reklama, transliuojama lauko ekranuose ir radijuje, kuria dinamišką ir dėmesį traukiančią reklamos žinutę, užtikrinančią, kad būsite ne tik išgirsti, bet ir matomi.

Radijas – viena iš tradicinių reklamos medijų, tačiau neprarandanti savo populiarumo, o per ilgus gyvavimo metus užsitarnavusi vartotojų pasitikėjimą. Reklama radijuje siūlo įvairių reklamos priemonių pasirinkimą: tai tradicinė reklama pertraukų tarp laidų metu, informaciniai pranešimai, žaidimai tiesioginiame eteryje, radijo laidų rėmimas, diskusijos radijo laidose ir t. t. Priemonių įvairovė, galimybė pasirinkti radijo stotį pagal tikslinę auditoriją ir neblėstantis medijos populiarumas lemia efektyvią ir įsimenančią reklamą, kuria pasitikima. 

Tyrimais nustatyta, kad didžiąją dalį laiko radijo klausomasi ne namuose, o kelyje arba darbe. Todėl reklamos radijuje ir lauko ekranuose derinys – itin efektyvus. Vizuali žinutė, siunčiama lauko ekranuose ir garsinė reklama radijuje kuria vientisą ir dėmesį traukiančią reklamos kampaniją, užtikrinančią matomumą. Reklamą radijuje papildo dinamiškas vaizdas lauko ekranuose, o pasikartojimas lemia įsiminimą.

Plačiau

Reklama televizijoje – tradicinė medija, neprarandanti populiarumo

Televizijos reklamos ir lauko ekranų derinys – tai galimybė didinti savo prekės ženklo žinomumą, skatinti pardavimus, formuoti įmonės įvaizdį ir kurti ryšį su vartotoju pasitikėjimą pelniusiose reklamos medijose, užtikrinančiose matomumą ir kuriančiose įspūdį.

Reklama televizijoje – viena populiariausių reklamos medijų, net ir interneto laikais patraukianti vartotojų dėmesį. TV reklama, be abejonės, apskritai yra suvaidinusi svarbų vaidmenį formuojant reklamos kultūrą ir masinio vartojimo įpročius, o reklamos televizijoje dažnai tampa aukštos kokybės trumpais filmais, ne tik patraukiančiais televizijos žiūrovų dėmesį ir siunčiančiais žinią apie produktus ir paslaugas, bet taip pat tampantys diskusijų, apdovanojimų objektu ar net kultūriniu reiškiniu. Kokybiška ir kūrybiška reklama televizijoje palieka įspūdį ir, žinoma, padeda siekti užsibrėžtų reklamos kampanijos tikslų.

Vienas iš reklamos televizijoje pliusų – didelis skirtingų kanalų, pasiekiančių skirtingas auditorijas, pasirinkimas. Visų pirma, tai medija, pasiekianti didelę ir įvairią auditoriją. Populiarūs filmai, serialai, laidos, sporto varžybos ir žinios pritraukia didelius kiekius vartotojų, ypač tiesioginio eterio metu. Įtraukiantis reklamos vaizdas patraukia vartotojų dėmesį, o garsiai ištarta pagauli reklamos žinutė išlieka atmintyje. Televizijos reklama taip pat yra efektyvi medija, siekiant pasiekti tikslinę prekės ženklo auditoriją. Televizijos kanalų pasirinkimas leidžia pasirinkti tokį, kuris atitinka tikslinį vartotoją, o OWEXX siūlo reklamą populiariausiuose lietuviškuose televizijos kanaluose.

Plačiau

 

Reklama ant viešojo transporto ir jo viduje Lietuvos miestuose

„Magna“ duomenimis, net 75 % keliaujančių pastebi lauko reklamą. Lauko ekranų ir reklamos ant viešojo transporto derinys – tai galimybė ryškiai, kūrybiškai, išsiskiriančiai reklamai Lietuvos miestuose, didini prekės ženklo žinomumą, kurti ryšį su vartotoju ir siekti savo sėkmingos reklamos kampanijos tikslų.

Reklama ant viešojo transporto ir jo viduje – tai ne tik didelei ir įvairiai auditorijai matoma reklama, tačiau taip pat galimybė būti miesto dalimi. Įvairiais tyrimais nustatyta, kad reklama ant viešojo transporto yra itin palankiai vertinama miestų gyventojų ir kuria teigiamas asociacijas su prekės ženklu. Tai tarsi galimybė įsilieti į miesto ar miestelio bendruomenę, kurti pozityvų įmonės įvaizdį ir siųsi žinutę, kuri atkreipia dėmesį.

Negana to, reklama transporto priemonių viduje – autobusuose ir troleibusuose – sukuria galimybes pasiekti naujai informacijai atvirą auditoriją, kuri turi laiko reklamai pamatyti net kelis kartus. Pro transporto priemonės vidų ir per langus kelionės metu besižvalgantys keleiviai atkreipia dėmesį į ryškias reklamas rėmeliuose, ekranuose, ant autobuso ar troleibuso langų ir rankų – ne kartą kelionės metu pamatyta reklama įsimena. Reklama viešajame transporte taip pat yra itin palanki patraukti miesto svečių, besinaudojančių viešuoju transportu, dėmesį – jie, tikėtina, netgi ieško naujos informacijos, todėl ir ryški bei kūrybiška reklama nepraslysta jiems prieš akis.

Plačiau

Reklama oro uostuose – perkamąją galią turinti auditorija

Reklama oro uostuose – tai galimybė pasiekti perkamąją galią turinčią auditoriją, ne tik vietinius gyventojus, tačiau ir miestų svečius iš kitų šalių. O reklama lauko ekranuose dar labiau sustiprins oro uoste užfiksuotos reklamos įspūdį, suteikdama skaitmenines drobes kokybiškai ir ryškiai reklamai miestuose.

Oro uostai – išskirtinė erdvė reklamai. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose esantys reklamos plotai pasiekia atvirą naujai informacijai, didelę ir perkamąją galią turinčią auditoriją. „Bishopp“ duomenimis, 73 % dažnai keliaujančių žmonių (dalyvaujančių oro uostų lojalumo programoje) skiria laiko reklamos žinučių oro uoste perskaitymui Ilgai vienoje erdvėje praleidžiamas laikas, patrauklios, atkreipiančios dėmesį reklamos ir auditorijos dėmesingumas sukuria optimalų derinį matomai ir efektyviai reklamai.

Reklamos oro uostuose sėkmę nulemia ne tik vartotojų psichologija, tačiau ir pati oro uosto aplinka. Aplinka reklamai čia jau paruošta – kokybiškos reklamos priemonės ir teigiamas vartotojų požiūris bei sąsajos su aukštos kokybės produktais ir paslaugomis lemia reklamos efektyvumą, o „Bishopp“ duomenimis, reklama oro uostuose didina prekės ženklo žinomumą tarptautiniu mastu. Vartotojai, leidžiantys laiką oro uostuose, tikisi tikisi kokybiškos ir patikimos reklamos, sieja ją su patikimais ir prestižiniais prekės ženklais.

Plačiau

 

Reklama pramogų ir poilsio zonose: vandens parkas „Vichy“ Vilniuje

RĮsigyję reklamą vandens parke „Vichy“ ir dovanų gavę transliacijų lauko ekranuose Lietuvoje, turite galimybes didinti prekės ženklo žinomumą, kurti ryšį su pozityviai nusiteikusiu vartotoju ir formuoti teigiamą įmonės įvaizdį.

Reklama, kuri pasiekia vartotojus poilsio zonose, tokiose kaip vandens parkas „Vichy“ Vilniuje, siūlo didelius lankytojų srautus, skirtingus reklamos plotus, pamatomus ne vieną kartą ir pozityviai nusiteikusią, naujai informacijai atvirą auditoriją. Reklama vandens parke padeda kurti pozityvias sąsajas su prekės ženklu, formuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sudaro sąlygas matomai reklamai.

Didelis reklamos priemonių pasirinkimas – TV ekranai, skydai, rėmeliai, lipdukai, tentai, nestandartiniai reklamos plotai – lemia plačias galimybes matomai reklamai, o nuo kasdienių rūpesčių atsiriboję vartotojai, leidžiantys laiką pramogų ir poilsio zonose vandens parke „Vichy“ yra dėmesingi ir pozityviai nusiteikę. Kurti ryšį su vartotoju – itin svarbu, siekiant įgyvendinti gerus rezultatus užtikrinančią reklamos kampaniją.

Reklama vandens parke leidžia pasiekti ir tikslinę prekės ženklo auditoriją. Į „Vichy“ vandens parką per metus atvyksta daugiau nei pusė milijono lankytojų: tai jaunimas, šeimos, senjorai – tiek miesto gyventojai, tiek svečiai iš kitų Lietuvos vietų ir užsienio. Reklamos plotai vandens parke – itin tinkama erdvė įvairioms prekėms ir paslaugoms, susijusioms su sveikatos, turizmo, pramogų, maitinimo, susisiekimo sektoriais reklamuoti.

Plačiau

Reklama medicinos įstaigose – žinutė, pasiekianti dėmesingą vartotoją

Reklama ne namuose yra pasitikėjimą tarp vartotojų pelniusi reklamos medija, padedanti kurti ryškią, išsiskiriančią ir matomą reklamą. Todėl įvairių reklamos ne namuose priemonių derinimas veda į sėkmingą reklamos kampaniją, pasiekiančią užsibrėžtus tikslus.

Reklamos plotai medicinos įstaigose – rėmeliuose ir TV ekranuose – sudaro puikiais sąlygas pasiekti tikslinę auditoriją, kuri turi pakankamai laiko reklamos žinutei perskaityti ir įsiminti. Matomi reklamos plotai medicinos įstaigose įvairiuose Lietuvos miestuose yra matomi tiek laukiančių, tiek pro šalį einančių; reklama yra pamatoma ne kartą ir pasiekia dėmesingą vartotoją, nuobodžiaujantį laukiamajame.

Reklamos plotai medicinos įstaigose Lietuvoje yra ypač tinkami produktams ir paslaugoms, susijusioms su sveikatingumo sektoriumi, reklamuoti. Tai gali būti maisto papildų, sveikatingumo programų ar pan. reklamos, o taip pat puiki galimybė siųsti aktualią informaciją, socialinę žinutę. Reklama medicinos įstaigose – tai pasitikėjimą prekės ženklu didinanti žinutė, pasiekianti tikslinę auditoriją.

Plačiau

 

Domina

reklaminio ploto nuoma?

Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?