Reklama radijuje – girdima ir išgirsta
Reklama, transliuojama lauko ekranuose ir radijuje, kuria dinamišką ir dėmesį traukiančią reklamos žinutę, užtikrinančią, kad būsite ne tik išgirsti, bet ir matomi.
Radijas – viena iš tradicinių reklamos medijų, tačiau neprarandanti savo populiarumo, o per ilgus gyvavimo metus užsitarnavusi vartotojų pasitikėjimą. Reklama radijuje siūlo įvairių reklamos priemonių pasirinkimą: tai tradicinė reklama pertraukų tarp laidų metu, informaciniai pranešimai, žaidimai tiesioginiame eteryje, radijo laidų rėmimas, diskusijos radijo laidose ir t. t. Priemonių įvairovė, galimybė pasirinkti radijo stotį pagal tikslinę auditoriją ir neblėstantis medijos populiarumas lemia efektyvią ir įsimenančią reklamą, kuria pasitikima.
Tyrimais nustatyta, kad didžiąją dalį laiko radijo klausomasi ne namuose, o kelyje arba darbe. Todėl reklamos radijuje ir lauko ekranuose derinys – itin efektyvus. Vizuali žinutė, siunčiama lauko ekranuose ir garsinė reklama radijuje kuria vientisą ir dėmesį traukiančią reklamos kampaniją, užtikrinančią matomumą. Reklamą radijuje papildo dinamiškas vaizdas lauko ekranuose, o pasikartojimas lemia įsiminimą.
Reklama televizijoje – tradicinė medija, neprarandanti populiarumo
Televizijos reklamos ir lauko ekranų derinys – tai galimybė didinti savo prekės ženklo žinomumą, skatinti pardavimus, formuoti įmonės įvaizdį ir kurti ryšį su vartotoju pasitikėjimą pelniusiose reklamos medijose, užtikrinančiose matomumą ir kuriančiose įspūdį.
Reklama televizijoje – viena populiariausių reklamos medijų, net ir interneto laikais patraukianti vartotojų dėmesį. TV reklama, be abejonės, apskritai yra suvaidinusi svarbų vaidmenį formuojant reklamos kultūrą ir masinio vartojimo įpročius, o reklamos televizijoje dažnai tampa aukštos kokybės trumpais filmais, ne tik patraukiančiais televizijos žiūrovų dėmesį ir siunčiančiais žinią apie produktus ir paslaugas, bet taip pat tampantys diskusijų, apdovanojimų objektu ar net kultūriniu reiškiniu. Kokybiška ir kūrybiška reklama televizijoje palieka įspūdį ir, žinoma, padeda siekti užsibrėžtų reklamos kampanijos tikslų.
Vienas iš reklamos televizijoje pliusų – didelis skirtingų kanalų, pasiekiančių skirtingas auditorijas, pasirinkimas. Visų pirma, tai medija, pasiekianti didelę ir įvairią auditoriją. Populiarūs filmai, serialai, laidos, sporto varžybos ir žinios pritraukia didelius kiekius vartotojų, ypač tiesioginio eterio metu. Įtraukiantis reklamos vaizdas patraukia vartotojų dėmesį, o garsiai ištarta pagauli reklamos žinutė išlieka atmintyje. Televizijos reklama taip pat yra efektyvi medija, siekiant pasiekti tikslinę prekės ženklo auditoriją. Televizijos kanalų pasirinkimas leidžia pasirinkti tokį, kuris atitinka tikslinį vartotoją, o OWEXX siūlo reklamą populiariausiuose lietuviškuose televizijos kanaluose.